Video: die buffetkast moet leeg!

Hoeveel servies ‘voor het geval dat’ kan een mens hebben? Een ding is zeker: het kan niet allemaal mee naar ons tiny house. Vooral niet al die bierglazen, Gerbrand… Aan de slag!

Naar de kringloop
De schuur barstte al bijna uit haar voegen, dus die spullen uit de buffetkast moesten meteen weg. En als ik dan toch ging, dan ook maar alle spullen die we uit de keuken haalden. In twee fietsritjes bracht ik zes boodschappentassen vol naar de kringloopwinkel. Bij lading 1, de spullen uit de keuken waaronder een (bijna) complete pannenset, werd ik al met enthousiasme onthaald. Ik vertelde dat de spullen weg moesten, omdat we gaan verhuizen naar een tiny house en dat leverde helemaal enthousiaste reacties op. Ze hadden er al het een en ander over gelezen en vonden het erg gaaf.

naar_kringloop

Met een big smile ging ik lading 2 halen: de (bier)glazen, borden, bakspullen en mokken. En een paar verdwaalde paraplu’s (waarvan we er zes(!) hadden). De pannenset bleek al verkocht te zijn. Het voelt goed dat onze spullen meteen iemand anders blij gemaakt hebben!

naar_kringloop_2

2 comments

Geef een reactie

